5616
5616

دستگاه DSLAM هواوی مدل MA-5616

مرجع: شبکه سنتر

شاسی

برند:

17,500,000 تومان
بدون مالیات

تعداد:

کالای مورد نظر موجود نیست

ارسال فوری شهر تهران

ارسال فوری شهر تهران

2 ساعته

 پرداخت در محل

پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7روز ضمانت مرجوعی

بسته بندی مناسب

بسته بندی مناسب

بسته بندی

شاسی دی اسلم هوآوی ۱۲۸ پورت MA5616 VDSL :
دی اسلم هواوی ۱۲۸ پورت MA5616 VDSL که با نام تجاری Huawei MA5616 VDSL 128 port Dslam توسط شرکت هواوی تولید می شود که از جمله مجهز ترین تجهیزات شبکه و مخابرات در حال حاضر به شمار می رود. امکان ارائه خدمات مبتنی بر DSL را با نصب بر ارائه دهنده سرویس DSL فراهم می نماید. محصولات هوآوی با کاربرد بسیار بالا و قیمت مناسب توانسته است سهم بسیاری را در بازار آی تی به خود اختصاص دهد.
دی اسلم MA5616 از یک سیستم منبع تغذیه بسیار کارآمد برای کاهش مصرف برق سیستم استفاده می کند. به لطف فناوری هوشمند تنظیم فن، در زمان بیکاری سیستم، سرعت چرخش فن به طور خودکار تنظیم می شود تا مصرف برق کاهش یابد. یک چیپست با کارایی بالا همچنین مصرف انرژی چیپست MA5616 را کاهش می دهد. علاوه بر این، فناوری انحصاری Huawei در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی، مصرف برق خطوط مشترک را کاهش می دهد.
قابلیت اطمینان بالای MA5616 به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه کمک می کند و شبیه سازی خدمات و ویژگی های محل خطای از راه دور به کاهش هزینه های عملکرد و نگهداری کمک می کند. MA5616 با طراحی صرفه جویی در مصرف انرژی، از انرژی به طور کارآمدتری استفاده می کند که به نوبه خود سودآوری را افزایش می دهد.
زوج های خروجی MA5616 به ترمینال مخابرات نصب و از آن جا به MDF متصل می شوند و پس از آن به سمت منازل مشترکین می رسد. کابل دیسلم ۵ متر از جنس سیم های مسی با روکش مقاوم بمنظور مراقبت از کابل طراحی شده است. سر کابل هواوی MA5616 را به کابل پانچ کرده تا بتوانند در متراژ های مختلف ارائه نمایند. کاربران مودم های کابلی از یک شبکه بسته بصورت اشتراکی استفاده می نمایند.
در چنین مواردی که همزمان با افزایش تعداد کاربران، کارآیی آن ها تنزل پیدا خواهد کرد. ADSL برای هر یک از کاربران یک ارتباط اختصاصی ایجاد و آن را به DSLAM متصل می نماید. بدین ترتیب همزمان با افزایش کاربران، کارایی مربوطه تنزل پیدا نخواهد کرد. وضعیت فوق تا زمانی که کاربران از تمام ظرفیت موجود خط ارتباطی با اینترنت استفاده نکرده باشند، ادامه خواهد یافت. در صورت استفاده از تمام ظرفیت خط ارتباطی اینترنت، مراکز ارائه دهنده سرویس DSL میتوانند نسبت به ارتقاء خط ارتباطی اینترنت اقدام تا تمام مشترکین متصل شده به DSLAM دارای کارایی مطلوب در زمینه استفاده از اینترنت گردند. دی اسلم هواوی اتصالات مربوط به کاربران را گرفته و با پهنای باند بیشتر در اختیارشان قرار می دهد.
توانایی انجام عملیات های خاص همچون اختصاص پویای آدرس های IP به کاربران را دارد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد دی اسلم هواوی VDLE نحوه برخورد و رفتار DSLAM است. بر خلاف
مشترکین مودم های کابلی یک ارتباط مجزا در اختیار هر کاربر قرار می دهد. گیت وی هواوی MA5616 با نصب بر شاسی MA5616 و اتصال به DSLAM منجرب افزایش کارایی می شود.
مشخصات کلی
سایر مشخصات
ظرفیت اکسس تا

256*Pots

کاربرد

ADSL
G.SHDSL
VDSL

شرکت سازنده

هواوی

مدل

MA5616

جایگاه در GPON

ONU

تعداد کارت کنترلی - قابل نصب

1

تعداد کارت سرویس - قابل نصب

4

تعداد کارت پاور - قابل نصب

N/A

ظرفیت کامل

تا 2048 مشترک
تا 32 پورت GPON

ظرفیت سوئیچینگ

N/A

پشتیبانی از کارت های سرویس

ADLE
VDGE
VDLE

پشتیبانی از کارت های کنترلی

CCUB
CCUC
CCUD
CCUE

پشتیبانی از کارت های پاور

PRTA
PRTE
PRTG

مدل کارت فن

N/A

دوره نیاز به رسیدگی

N/A

کانفیگ پایه

256
512:Cascaded

شرایط محیط کاری

40°C +65°C
RH: 5% to 95%

وزن 7.2 کیلوگرم
ابعاد 24.5 × 48.26 × 8.81 میلی‌متر
برند مرجع
شبکه سنتر

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

دستگاه DSLAM هواوی مدل MA-5616